دعوت‌نامه‌ی یک هم‌نویسی: «کتاب‌فروشی محبوب من»

این یک دعوت‌نامه است از یک وب‌لاگ‌نویس به دوستان‌اش برای نوشتن یادداشت‌هائی هم‌داستان در موضوع، یا به تعبیر سیاسیّون «هم‌افزائی» وب‌لاگی، زیر یک عنوان؛ «کتاب‌فروشی محبوب من». این بازی قواعد ساده‌ای دارد، شما مختارید به شکل دل‌خواه‌تان از کتاب‌فروشیِ محبوب‌تان بنویسید، این «شکل دل‌خواه» می‌تواند خاطره، داستان، ستایش‌نامه، شکوائیه یا هر چیز دیگری باشد؛ مهمْ محوریتِ کتاب‌فروشی دوست‌داشتنی‌تان است، والسّلام. هر کس نه‌تنها می‌تواند خود در این بازی وب‌لاگی شرکت کند، بل‌که می‌تواند دوستانِ وب‌لاگی خودش را هم به آن بخواند. اگر بنای کسی بر این شد، یعنی مشارکت در این هم‌نویسی، یک هم‌چه نوشتاری را در وب‌لاگِ خودش به اشتراک بگذارد، تا در هفته‌ی آخر تیر-ماه که هر کس نوشته‌ی اصلی خود را در وب‌لاگ‌اش منتشر ‌می‌کند و ضمناً به نوشته‌های دیگر هم‌بازی‌ها هم پیوند ‌می‌دهد.

۴ نظر:

مهدا گفت...

حاجی من تنبلی‌م اومد، متن تو رو عیناً کپی کردم تو وبلاگم :دی
اگه مشکلی داره بگو خودم بنویسم یه چیزی به جاش.

محمّد گفت...

ردیفه P:

Unknown گفت...

من بخش پخش و اکرانشو دقیق نگرفتم چجوری شدا؟
هرکی خودش میزاره بد آخر تیر چی میشه؟
ارادتمند...

محمّد گفت...

ارا:
1. یه هم‌چین فراخوانی رو تو وب‌لاگ شخصی‌ات منتشر می‌کنی.
2. یادداشت اصلی -«کتاب‌فروشی ِمحبوب من»-ئو هفته‌ی آخر تیر-ماه می‌نویسی و به یادداشت‌های هم‌موضوع ملّتِ مشارکت‌کرده پیوند می‌دی.
ارادت‌مند : )